SZANOWNI RODZICE, DRODZY UCZNIOWIE KLAS VIII
	 
	Biorąc pod uwagę obecną sytuację epidemiologiczną, wyrażającą się m.in. zawieszeniem zajęć w szkołach zmienione zostają zasady dostarczania dokumentów rekrutacyjnych do klas I na rok szkolny 2020/2021.
	Uczniowie mają możliwość przesłania dokumentów na skrzynkę mailową, która zostaje utworzona w celach rekrutacyjnych.
	 
	 
	Dokumenty można wysłać również przez Pocztę Polską na adres:
	Zespół Szkół im. T. Kościuszki w Wysokiej
	Wysoka 49
	37-100 Łańcut
	 
	Dokumenty m.in. podanie przesyłamy w formie skanu lub fotografii. Po ustaniu zagrożenia będzie możliwość uzupełnienia dokumentacji.
	Terminy rekrutacji mogą ulec zmianie zgodnie z decyzjami Ministra Edukacji Narodowej.
	 
	Dyrektor ZS w Wysokiej
	                                                                                 Dorota Szmuc
	 
 dodano: 2020-04-23